Godnatt

Halloj! Nu sitter jag här vid datan. Har fixat de sista med Agnes via telefon in för redovisningen vi ska ha i morgon. Men Agnes ska fixa klart den hemma hos sig och gör förmodligen det just nu :) Iallafall hade ju som sagt studiedag idag, den dagen gick jätte fort haha. Skola i morogn igen, fredag! Har inte så mycket planer mer än att jag ska till stan efter skolan med min farmor och faster. Checka in Hollister, Nk, Pk-huset, och massa andra affärer.
Mer om de då. Nu ska jag avsluta här, ta något att äta, gör mig i ordning och go to sleep :D
sov så gott allihopa, ses & hörs i morgon. Pussar Malin.



Bild brist, bjuder på en lagom mysig bild på mej. 2år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0